یک مترجم

اخبار روز دنیا در زمینه ترجمه

یک مترجم

اخبار روز دنیا در زمینه ترجمه

  • ۰
  • ۰

نوشتن مقاله و بازنویسی مقاله انگلیسی آن باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد تا طبق استاندارد های مقاله نویسی، محتوایی ارزشمند و پربار تحویل دهید. کمک گرفتن از تیم های پارافریز و بازنویسی مقاله می تواند بهترین راه حل در این راستا باشد. 

آگاهی کامل به قوانین مقاله نویسی و هم چنین به کار بردن استاندارد های مقالات انگلیسی و شبیه کردن آن به یک ساختار متفاوت، از توانایی های بارز تیم های بازنویسی و پارافریز مقاله می باشد. 
 
استفاده از گرامر استاندارد در پارافریز و بازنویسی مقاله

در بازنویسی و پارافریز مقاله، پاراگراف ها بایستی تک به تک اصلاح و ساختار جملات نسبت به مقاله اصلی تغییر یابد. استفاده از گرامر استاندارد در بازنویسی مقاله به این معناست که صرفاً پیام اصلی مقاله حفظ شود و نه اینکه جملات عیناً در بازنویسی تکرار شوند. 

اگر فکر می کنید که واقعاً در ارائهٔ یک مقاله ی خوب، بازنویسی و استفاده از ابزار های پارافریز برای آن کاربردی ندارد باید بدانید که سخت در اشتباهید، چرا که با پارافریز، تشابه متنی (plagiarism) کاهش می یابد، بسیاری از نواقص مقاله رفع می شود و می توان از پس این بازنویسی ایده های نوینی را بدست آورد. 

علاوه بر این بازنویسی مزایای دیگری نیز دارد که یکی یکی به این مزایا می پردازیم:

طرح ها و داده های خام را بهبود می دهد: برخی از ایده ها برای موضوع یک مقاله بی نظیرند اما متأسفانه مهارت کافی در نوشتن آن ها وجود ندارد. پس با سپردن ایده و طرح های تان به یک تیم حرفه ای بازنویسی مقاله می توانید یک مقاله کارشناسی شده تحویل بگیرید.

بروز رسانی محتوای قدیمی مقاله: برای نوشتن و تحقیق درباره یک موضوع و تبدیل آن به یک مقاله خوب باید زمان زیادی را صرف کنید. اگر مقاله ی شما درباره ی یک موضوعی باشد که امکان پیشرفت آن در آینده ی نزدیک وجود دارد پس مجبور به بروز رسانی اطلاعات تان می شوید. در بازنویسی و پارافریز مقاله این بروز رسانی به شکل تخصصی انجام می گیرد.

مقاله بازنویسی شده اهداف موتورهای جستجوی معروف: مقالات بازنویسی شده طبق استاندارد پیش می روند و با کلمات کلیدی و پرکاربرد غنی می شوند. بنابراین در صورتی که بخواهید مقاله تان را به کاربران اینترنت معرفی کنید نیاز دارید تا آن را بازنویسی و سپس منتشر نمایید. اینگونه نه تنها مقاله ای جامع آماده کرده اید بلکه بسیاری از کاربران اینترنتی نیز می توانند از مقاله شما به عنوان منبع استفاده کنند.

کاهش سرقت ادبی متن: بعضا نویسندگان در نوشتن مقالات یا متون علمی و تخصصی خود از منابع دیگر و آثار دیگران استفاده می کنند اما این استفاده هر چند اگر منابع به درستی وارد شده باشند توسط مجلات و دانشگاه ها تخلف محسوب شده و جرایمی در بر دارد. بسیاری از نویسندگان پس از بررسی سرقت ادبی مقاله خود، از پارافریز کردن برای برطرف کردن تشابه متنی یا سرقت ادبی مقاله خود استفاده می کنند. با بازنویسی صحیح، ضمن حفظ مفهوم و بدنه اصلی متن، میزان تشابه کاهش می یابد.

محتوای باکیفیت با استفاده از پارافریز و بازنویسی مقاله

منظور از محتوای باکیفیت مقاله بازنویسی شده این است که حتی با تغییر جملات باز هم مقاله از رساندن مفهوم اصلی دور نشود و پیام اصلی مقاله را به خوبی به مخاطب منتقل کند. 

 

 

منبع

  • ۹۸/۱۱/۲۳
  • مهدی حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی